lørdag, december 08, 2007

Jaaaaaaa - jeg er online!

Så er jeg online igen!

Godtnok ikke på min stationære pc - den står stadig hos Jesper, men den er i orden - han har fået reddet den, så den kører igen, med alle data intakt. Nu mangler jeg bare at hente den, og at få fat i den lækre rødvin, jeg har bestemt han skal have som tak for hjælpen.

Så det, jeg taster på lige nu, er min smækre nye laptop. Den første i mit 41-årige liv. En fin sag - en HP pavilion dv9000 med stooor skærm og et tastatur, som også passer til mine stationær-tilpassede fingre, og alt muligt hejs lige fra indbygget webcam til fingeraftrykslæser.... så kan ungerne lære at holde nallerne væk! ;-)

Jeg glæder mig til at udforske alle de sjove ting, den kan, og så tror jeg at jeg vil ønske mig en trådløs router i julegave. Og næste gang Bruno skal på kursus vil jeg tage den med i seng og ligge og fise den af og se film inden jeg skal sove ;-) han HADER nemlig tv i soveværelset!

Og så glæder jeg mig til at få sat en rigtig mus på. Der er sådan en kør-fingeren-rundt-plade, og den er håbløs ... eller også er jeg.

3 kommentarer:

Ella sagde ...

Uha, hvor den lyder smækker-lækker, tillykke med vidunderet, Lizelotte :-)

Lizelotte sagde ...

Den er for lækker, Ella... :-)

Mona sagde ...

Jeg fik lap-top for 3/4 år siden - og ville have forsvoret at man kan blive så glad for sådan et dyr. Men det er for fedt, når man lige kan tage den under armen og med i køkkenet, stuen e.l. hvis man skal finde noget imens man taler med andre!

Fx er det suverænt at lave mad efter en opskrift direkte på skærmen :-) ... så glæd dig til du får routeren!