søndag, april 06, 2008

Fra mig til mig!

Jeg har godtnok ikke fødselsdag før om en god uges tid.

Men nu har jeg givet mig selv en gave - jeg købte den i fredags, og fik den lørdag, hvor jeg stolt bragte den hjem.

P1040607

Min smukke nye 7-gears MBK skal bringe mig hurtigt og sikkert frem og tilbage mellem Fasanvej og Teknikervej. Der er 4,6 km, så det er ganske overskueligt. Og det bliver da en sand fornøjelse, på min fine nye cykel.

Nu mangler jeg bare en cykelhjelm ligesom Thereses... eller måske er min sorte Bell mere min stil... ;-)

3 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Min ven Poul N har en du må låne :)

Lizelotte sagde ...

Moffe, som nævnt har jeg allerede en sort Bell-hjelm - og den passer endda (du kan sige til Poul N at den rent faktisk skal gå ned omkring hovedet - ikke sidde ovenpå).

Ellers tak ;-)

Lene sagde ...

wow, du bliver da et smukt lyn igennem byen :-)