Jeg havde også problemer, da jeg skulle ha sat mit det trådeløse op.. Så måtte jeg ringe til hotline.. Det tog ham kun ca 15 min. over tlf.. Hvor jeg bare tænke ej altså hvor ringe man bare ikke derind først, og fik sparet alt den tid, mig og min veninde brugte...
jeg kunne jo først ringe til hotline her til morgen - da de er åben mellem 8.15 og 17.00.
Og ... vi var i fuld gang med at forsøge at løse problemet (noget med at boksen fejlede når den forsøgte at hente konfigurationen hos tdc) - da min router lagde sig ned og udåndede med et suk...
så nu har jeg SLET ikke noget internet! Hjemme, altså...
Hej lotte;-)
SvarSletJeg havde også problemer, da jeg skulle ha sat mit det trådeløse op.. Så måtte jeg ringe til hotline.. Det tog ham kun ca 15 min. over tlf.. Hvor jeg bare tænke ej altså hvor ringe man bare ikke derind først, og fik sparet alt den tid, mig og min veninde brugte...
Hils alle.
Knus Mette
Hej Mette,
SvarSletjeg kunne jo først ringe til hotline her til morgen - da de er åben mellem 8.15 og 17.00.
Og ... vi var i fuld gang med at forsøge at løse problemet (noget med at boksen fejlede når den forsøgte at hente konfigurationen hos tdc) - da min router lagde sig ned og udåndede med et suk...
så nu har jeg SLET ikke noget internet! Hjemme, altså...