tirsdag, april 25, 2006

Sådan!

...har smækket brædder over hullet for denne gang, og er klar til at komme videre i livet.

Vejret i dag er fantastisk. Bodil er desværre syg - hun kastede op i formiddags, og ville gerne have, at jeg kom hjem og tog mig af hende. Så det gør jeg naturligvis.

Hun er nu placeret i sofaen med vand, ristet brød og den udmærkede gyser, jeg så i fredags - lige en "Bodil-film".

Jeg er lidt mat i sokkerne, for søvnen sidste nat udeblev indtil ... sent. Og vækkeuret var ubarmhjertigt kl. 6.05.

MEN nu er der kun 3 nætter uden Bruno tilbage i denne omgang. Jeg glæder mig forfærdeligt meget til at se ham igen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh, det er da også forfærdeligt tidligt at vågne op. Jeg strækker den til klokken syv, men er stadig ret træt om morgenen. Det har nok også noget at gøre med, at man skulle tage og smutte lidt tidligere i seng. God bedring til din datter :-)

Lizelotte sagde ...

Tak Signe ... hun virker allerede ret frisk i aften. Så mon ikke hun er klar i morgen?

Kl. 7 ... jeg skal jo nå at komme i bad og gøre mig klar, finde mad til ungerne og mig selv, vække dem (ihvertfald de to mindste), og så vægter vi meget at have tid til at sidde og nyde vores morgenmad - bare lidt ... kl. 7 ville bare IKKE være tidligt nok... :-)

Anonym sagde ...

Ja 06.00 som min kære mand siger :-) der ringer uret hjemme hos os. Der er lidt at se til med tre unger og 2 voksne som skal ud af døren kl. 07.30. Vi prioritere HØJT at spise morgenmad sammen alle 5 - det ER hyggeligt at starte dagen på DEN måde.

Godt at hullet er lukket til - kender det godt at det hul kommer snigende engang i mellem :-)