torsdag, juli 20, 2006

Svedige sommerdage...

Vinduet vidt åbent .... så let sommertøj som dresscoden tillader ... koldt vand og duggende kolde colaer fra automaten ... sådan overlever jeg at arbejde i varmen.
cola
Jeg cykler forsigtigt, konservativt de 2-3 km herned ... ellers sveder jeg som et svin når jeg kommer frem - hjemad gi'r jeg den gas, for der er jo TdF i fjerneren, og hjemme smider jeg mest muligt tøj.

Passer hotline for ferierende kolleger, og jeg får de mest pudsige henvendelser - de "faste" er syge, og så sidder der nogen i bankerne og skal bruge systemer, de SLET ikke er vant til. Det er sjovt, men ofte tager det meget tid. Den opgave, jeg ellers regnede med at jeg skulle ha' udryddet i denne og næste uge, har jeg slet ikke fået hul på.

Men det gør ikke så meget. Det er rart at være her, med kunder, som bli'r glade, når jeg hjælper (selvom det heller ikke altid lige er mit kerneområde, de spørger til), og mine altid rare kolleger.

Og fra 16 til 8 har jeg ferie - hver dag :o)

Ingen kommentarer: