lørdag, marts 24, 2007

Pyntet påskekurv

I torsdags var jeg til blomsteraften. Sådan en har vi nogle gange om året - det er min arbejdsplads' personaleforening, der afholder den. Instruktøren er en tidligere kollega, som har uddannet sig til blomsterdekoratør - nu er hun selvstændig med butikken Pilen og Blomsten.

I torsdags skulle vi lave pyntede påskekurve. Især den ene synes jeg er enormt sød. Det er en lille påskehare, som tager bad i en kurv med blomster.

Haren skulle vi selv binde af halm.

P1020394

Her har jeg fået lavet hovedet færdigt, og sat ører på, og kaninen har fået arme ... eller forben, er det vel... Så skulle han op i kurven og sættes fast på kanten af den. Han var ikke meget for det, men måtte have noget beroligende.

P1020395

Til sidst fik han både blomsterbad og et lille æg, og såmænd også nogle fine ben. De sidder nu ikke fast på ham, så han bliver, hvor han er. Benene er bare stukket ned i blomsterne :-)

P1020396

Her er han lige blevet færdig. Men nu bor han på min skænk. Der står han flot...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er den flot :)

Lizelotte sagde ...

Hej esther - tak og velkommen her :-)

Anonym sagde ...

Jeg tror han får et godt liv hos jer.

Lene sagde ...

Sådan noget ku jeg godt tænke mig, at vi havde på min arbejdsplads.
Han er flot