fredag, januar 04, 2008

Min berømte hjemby

Jeg er egentlig født i Randers, men jeg var ikke særligt gammel, da min familie flyttede til Storvorde.

Så den føles som min hjemby - det er den, jeg forbinder med barndomsårene.

Lige for tiden er Storvorde ret berømt. Men jeg ved ikke hvor godt det er.

Først fandt de en halv baby i et læs jord i en have.

I går kørte en død mand sin bil ind på det, der var rådhuset, da jeg boede i byen.

Som min søster skrev: Hvad bliver det næste? Kvarte grise som kan synge duet?

....næh, lad os få nogle mere positive historier fra Storvorde!!

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Altså, en kvart gris der kan synge ... det ER da på en eller anden måde positivt. I hvert fald svært ikke at smile ad - i modsætning til de to andre historier!

Jeg så godt TV-billederne fra rådhusbygningen ... godt det skete på en dag, hvor der ikke var åbent!

Lizelotte sagde ...

Mona, der var faktisk folk på arbejde, men de var heldigvis ikke på gangen lige da.

Jeg fik lidt kuldegysninger, for min mor bor tæt på, hun kunne jo sagtens have været på gaden den dag, for hun går området tyndt. Men hun var heldigvis ikke i nærheden :o)

Mona sagde ...

Uha ... det fremgik ikke, at der havde været mennesker i bygningen! Og godt at din mor var andetsteds!