søndag, marts 23, 2008

Forringet billedkvalitet

Her i aften var der planlagt et mega indlæg med en masse flotte billeder.

Jeg havde billeder fra huset - dokumentation af al den fremgang, der er sket siden sidste blogindlæg. Der var billeder af regndråber, tæt tæt på - og meget mere.

Men mit kamera - det er flyttet. Lige nu ligger det ihvertfald inde på køkkenbordet i mit nye køkken på Fasanvej. Så det. Altså er billederne udeblevet.

Vi er nået langt - du er nødt til at tro mig på mit ord. For billeder bliver det ikke til i dag.

Vores plan var, at vi inden vi flyttede ville nå at have køkken/stue og børneværelserne malet. Det eneste der mangler lige nu, er den ene side af Bodils dør og fodlisterne på hendes værelse. Gulvtæppet på hendes værelse skal lægges - og der ud over er vi faktisk klar.

Bruno har endda nået at male kanter på soveværelset. Hep-hey! Og jeg har fået fjernet utrolige mængder snavs ... og oven i har vi hæng vores fine nye postkasse op på væggen og pillet den gamle, ødelagte postkasse ned.

Og der er stadig en hel dag tilbage af vores ferie.

Vi har flyttet en masse ting - alle vores bøger, meget tøj, og masser af andre ting. Vores bogreol er flyttet og stillet op på dens nye plads, og bøgerne er sat op igen.

I dag har jeg pakket det meste af mit tøj - og forberedt en vigtig begivenhed: For i morgen bliver min skønne lillemand 12 år! Han skal fejres - derfor er mormor kommet fra Storvorde. Lige nu blunder hun over et ugeblad - jeg har hældt noget rødvin på hende, så hun er blevet lidt træt :-)

I morgen skal drengen så fejres. Han har bestilt - ja hold nu fast: Coq au vin!
Sjovt ... drengen er da vist en livsnyder i svøb...

Ingen kommentarer: