mandag, januar 12, 2009

Så bliver det hverdag igen..

...for i morgen tager jeg på arbejde.

Jeg nåede lige præcis på arbejde NÆSTEN en hel dag sidste mandag, inden jeg gik hjem og gik ned med influenza. Men nu er jeg ved at være klar til at gå på arbejde igen ... jeg savner mine kolleger, og jeg er ved at være desperat for at opleve noget andet end det indvendige af mit hus..

Jeg tog en lille test idag... gik ned til grønthandleren og tilbage igen, og selv med støvregn og det hele, hostede jeg faktisk ikke særligt meget. Rigtig dejligt!

Mine løbesko står og snerrer ude i skoreolen. De vil ud og løbe ... men det kommer altså lige til at vente et par dage, til den der hoste-helt-ud-i-tæerne er væk igen.

Jeg er stadig hæs som en krage, jeg snotter og skræpper, og jeg tror ikke der vil komme NOGET som helst smukt ud af munden på mig på onsdag, når det er X-tet-aften. Men skidt med det. Jeg er ved at være rask.

Og det skulle jeg jo også gerne være .. for på torsdag runder min elskede "the big five-oh", og så skal han jo FEJRES... jeg garanterer ikke for kvaliteten af fødselsdagssangen, men pyt ... det er tanken, der tæller.

I weekenden kommer størstedelen af vores børn og deres kærester hjem og fejrer det ... men rigtig fest holder vi først til sommer, når miljøet i haven er lidt mere mildt og tilgivende...

2 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

Nu haaber jeg bedringen holder!

Lizelotte sagde ...

Tina, jeg tror på det!