fredag, juni 19, 2009

...så mangler vi bare vejret!

Vi har styr på det, tror vi.

Vi ved, hvem der kommer, der er bestilt mad og gjort rent, og de sidste dage har jeg bagt kage, så jeg var lige ved at tro, at jeg var en kendt tegneseriefigur.



Men nu er vi nået derhen, at vi mest mangler at dække bord - og det vil vi ikke gøre før i morgen.

Maden, vi skal have, kommer fra Caffe Katia - Katia har lavet en lækker buffet til os, som vi serverer sammen med hvidvin, øl, rødvin og sodavand. Og idag har jeg også fundet det tøj, jeg skal have på - det skal være smart men også komfortabelt!

Jeg glæder mig til at fejre ham, jeg elsker. Det er ikke hver dag, han fylder 50 - og selvom den rigtige fødselsdag blev passeret i januar, er det i morgen, vi markerer. Jeg er glad for at så mange af vores familie og vores venner vil møde frem og hjælpe mig med at feste for ham, som er min trygge havn, min legekammerat, min elskede og min allerbedste ven.

Vejret har bare af at arte sig, for det fortjener han.

Basta!

4 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Hva byder I uventede gæster ;0) Eii...vi venter og glæder os til at se jer snart. Håber I får en fantastisk dag og vejret arter sig... Jeg har en direkte forbindelse til vejrguderne. Jeg skal tænke på jer i morgen når jeg står i cirklen.

Kramz til dig og Bruno

Lizelotte sagde ...

Annie, hvis I kommer i nærheden byder vi inderligt gerne på hvad der måtte stå på bordet - og mon ikke vi også kunne finde et par madrasser hvis I kikkede for dybt i rødvinen?

Vi glæder os også til at se jer igen :) der er jo ikke så længe til! Stort varmt knus retur - og send et videre til Finn.

christina sagde ...

Kan ikke være mere enig - far fortjener at blive fejret med manér. Håber at det bliver et dejligt vejr, så vi kan være ude i haven.

Vi ses i morgen (om 12 timer). Glæder os til!

Mona sagde ...

Sikke en dejlig kærlighedserklæring til din Bruno.
Rigtig god fest!