fredag, april 30, 2010

Rejseplaner

Nu har vi snart rigtig længe haft booket flybilletter til Malaga - for vi skal jo ned og besøge Andreas i Granada.

Der har været MASSER af tid til finplanlægning og hotelbookning, men pludselig er tiden gået, og er der kun kort tid til vi skal afsted.

Så vi har haft travlt med at bestille overnatninger og bil, og koordinere med Andreas' skolegang.

Mand hvor jeg glæder mig! Og Andreas kan nærmest ikke vente - han glæder sig til at vise os Granada - tapas-barerne, stranden, Alhambra, butikkerne - og det "barrio" han bor i.

Jeg er lige hoppet af Skype efter en lang snak med ham - og mand, hvor jeg savner ham! Det bliver fantastisk at være sammen med ham igen. 25 grader og solskin har jeg heller ingenting imod. ;o)

Der er 2 måneder til han kommer hjem ... jeg tror han glæder sig endnu mere til det, end til at vi kommer. Han glæder sig vildt til at bo lidt på vores gæsteværelse og hænge ud med os, og blive pylret lidt om af sin mor, siger han :-) OG mon ikke også kæresten trækker en del :D

Vi regner med at skulle en tur til Gibraltar også - ifølge Andreas er det virkelig noget at se, og vi er jo ret fleksible, for vi lejer en bil dernede.

Jeg glæder mig!!

1 kommentar:

Tina - omme i London sagde ...

Vi har vaeret der et par gange og der er simpelthen skoent paa Solkysten. Gibraltar er et spoejst sted. Bare det at man starter med at koere over lufthavnens landingsbane for at arrivere i landet! God tur!