søndag, februar 27, 2011

Tillykke med fødselsdagen, Livsnyder!!

Hovsa .... jeg har lige opdaget at min blog har 5 års fødselsdag idag!!

Det er da lidt vildt.

Siden mit første, famlende indlæg for 5 år siden, er der gået mange ord gennem bloggen her. Der har også været mange stille perioder.

Mange har kommenteret, og fulgt mig i glade stunder såvel som i triste. En overgang havde jeg tæller på antal besøg, men det blev jeg træt af - jeg skriver nemlig for mig selv - og så blev den pillet af.

Tak til jer, der har læst med - jeg garanterer ikke at Livsnyderen som blog holder 5 år mere, men hey! hvem ved??

Skål og tillykke til mit alter ego - Livsnyderen.

5 kommentarer:

Johnnie sagde ...

Godt gået ... tillykke!

Der er jo ellers masser af blogs som ikke holder længe før "hjertestop", måske med forsøg på "genoplivning"...

Det er jo netop vigtigt at have gjort op med sig selv hvad meningen med bloggen er. Og det ser ud til at mange af de socialt dominerede glider over i Facebook.

Lizelotte sagde ...

Tak Johnnie :)

Well, som du ved begår jeg mig også en del på FB - men jeg kan godt lide blogmediet fordi, her kan jeg gå mere i dybden og tage emner op, som kræver lidt flere ord end der kan stå i en statusopdatering.

Anonym sagde ...

TILLYKKE!!! :-)

Det er min tur til 5 års fødselsdag 1. marts....

Mange hilsner
Birthe

Therese sagde ...

Når det liige - TILLYKKE !!!!! Glæder mig til at læse med i mange flere år :-)

Lizelotte sagde ...

Tillykke på forskud, Newyorker... :)

Hehe Therese, I lige måde!