mandag, maj 02, 2011

Livsnyderen lærer en lektie

Man skal ikke være kæphøj.

Nu er jeg på ingen måde overtroisk - ellers kunne jeg godt have sunket en ekstra gang og ærgret mig over, at jeg i lørdags erklærede mig rask med flyvende fanfarer og truttende trompeter.

Det. Er. Jeg. Nemlig. Ikke.

Søndag blev en skidt dag, og idag gik jeg til læge igen og lod ham høre min rasle-hoste. Han lyttede lidt med stetoskopet, og så fik jeg en recept på noget penicillin.

Så NU bliver jeg snart rask.
Blev der sagt.

2 kommentarer:

Per sagde ...

Ja, det vil da være super surt at være syg i sådan et skønt weekendvejr, så håber, at du er på højkant og kan nyde det skønne forårsvejr :)

Forårshilsen

Per
italiensk restaurant København
http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

Lizelotte sagde ...

Hej Per og velkommen til.

Tak for det - jeg satser på at det værste er ovre nu :)