lørdag, maj 13, 2006

Forkælet tøs...

Når man kommer hjem til mor, bliver man forkælet.

Det er ikke ret mange gange på et år, at jeg bare kan vælte ud af sengen og gå til et veldækket morgenbord, hvor kaffen er lavet og alt sat frem. Det holdt faktisk hårdt, at jeg kunne få lov til at hjælpe med at tage af bordet efter morgenmaden... :o)

Men her hjemme ved min mor vil jeg jo altid være "bette Lotte" selvom jeg nu er 40 år og 15 cm højere end min mor ... og det er der jo også noget hyggeligt i.

Vi havde en hyggelig aften i går, og min søster Conny dukkede også op med Carsten og bette Stine (til Bodils udelte fryd). I nat har Bodil sovet hos Stine, og jeg bliver sikkert ikke populær, når jeg om et par timer kommer og henter hende, når vi skal køre hjem...

Lige nu leger Kristian med mormors elevationsseng og nyder, at han er enebarn ;-)

OG i aften kommer Bruno hjem fra Stockholm - det bliver rart!

Ingen kommentarer: