onsdag, oktober 03, 2007

Dagens program

Kl. 5.50: Vækkeuret ringer
Kl. 6.40: Ankomst Bankdata. Svare et par mails. Forberede dagen lidt.
Kl. 7.00: Afgang Bankdata.
Kl. 8.50: Ankomst hos kunden - i Holbæk
Kl. 14.35: Retur på Bankdata igen.
Kl. 16.15: Afgang fra Bankdata

...så var der vasketøj, aftensmad og alm. børneomsorg.

Og i aften stod den på dans.
Det gik heldigvis rimeligt godt :-) Ingen skader, og vi har fod på det (noget af det, ihvertfald :o).

Nu har jeg fået 1½ glas rødvin.

Jeg har fortjent det.

Nu venter dynerne - og i morgen ringer vækkeuret igen lidt tidligt, for turen går først til Ikast, og dernæst til Ringkøbing.....

Det er så fedt at komme rundt og besøge kunder og få masser af input og tilbagemeldinger - men det er dælansparkme også hårdt! Man er rimeligt meget på sådan en dag...

GAAAAAB!

Godt det snart er fredag.

1 kommentar:

Mona sagde ...

Huha ... jeg bliver helt træt. Men kan godt genkende den fede følelse - det minder mig om mit gamle fagforeningsliv. Masser af input - men man er helt død, når man rammer hovedpuden!!

Du har snart fortjent at få weekend!