fredag, oktober 12, 2007

GOD WEEKEND!!

Så er der ferie i sigte!

Det har været en lang arbejdsuge - næsten 50 timer - og en lang dag.
Vi tog afsted til Skjern kl. 7 i morges, og kl. 18.10 landede jeg her hjemme igen.

Så var der kun tilbage at skrive referat af dagens møder - det tog en lille times tid, som jeg lagde efter aftensmaden.

Nu har jeg definitivt ferie.

Der skal pakkes lidt sager sammen, så jeg ikke behøver at stå op med hønsene i morgen, og så skal vi nyde et glas rødvin og på hovedet i seng.

Lasse har været her og få instrukser - han skal passe huset og dyrene (og mazmobilen) til vi kommer hjem igen.

Kristian glæder sig til at komme til Læsø. Han er stadig så ung, at det er lidt af et eventyr - med færgefart og det hele.

Nå ... jeg skal have fundet nogle spil. Og have vasket lidt tøj.

Vi ses på bloggen om en uges tid.

3 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Rigtig god ferie til jer allesammen :-)

Lene sagde ...

Håber I har det noget så godt over there

Anonym sagde ...

Rigtig god ferie!