tirsdag, februar 19, 2008

Frihed på hjernen

Jeg går rundt og synger "FreeeeeeeeeDOM - FreeeeeeeDOM - FreeEEEeeeeDOM!" lige for tiden. Vi er nemlig igang med det helt store sangprojekt sammen med JRs Big Band i Middelfart - og en håndfuld herrer.

P1040439

Det er Sacred Concert af Duke Ellington, der må holde for, og enhver der kender den, ved at ordet Freedom indgår nogle gange....

Jeg forsøger at lære ved at høre cd'en her hjemme, så nu går Kristian også rundt og synger "Freedom is sweet - on the beat - freedom is sweet to the reet complete.."

Her har Michala fundet en sang, hvor der IKKE er noget med Freedom - det er hun vist glad for:

P1040438

Og i pauserne har vi det hyggeligt. Maibrit og jeg har altid godt kunnet blive lidt forelskede - det kommer fra dengang vi sang sopran sammen på "Skibet skal sejle i nat". Nu er jeg blevet forvist til mezzo-pladsen, fordi Karina, som er en "ægte" sopran, er kommet og har fordrevet mig ;-)

P1040434


Det er så dejligt at være sammen med x-tøserne. Det udvider min horisont, og jeg kan næsten mærke, at jeg er et mere afbalanceret og modent menneske, når jeg går derfra. Måske er det fordi jeg får afreageret mine barnlige sider sammen med disse dejlige mennesker??

P1040435

Ingen kommentarer: