søndag, februar 17, 2008

Hjertet og huset fuldt

Kristian og Bodil kom glade hjem fra en vellykket skitur i aftes ved 2-tiden.

De har været i Frankrig (i Francois de Longchamp) og stå på ski, og det lyder som et lækkert sted. Men på den anden side, så lyder Frankrig jo bare lækkert i mine frankofile ører, selvom jeg foretrækker at være der, når der er varmt...

Nu er vaskemaskinen sat i omdrejninger, og ungerne hygger sig med at være hjemme ved deres egne ting (og kæreste, for Bodils vedkommende).

Jeg hygger mig over at vi er en familie igen. Det har været skønt med voksen-tid, men nu trængte de der to huller på størrelse med med mine to dejlige yngstebørn til at blive fyldt ud - og det er de.

Det bliver helt underligt at lave mad til en familie igen - vi har stort set ikke lavet rigtig mad i en uge...

Men hjertet og huset er fuldt. Og køleskabet er også forberedt.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Om føje år er det slut, så nyd det :-)den tid går hurtigere end man regner med.

Lizelotte sagde ...

Lene, du kan tro jeg nyder det!
Og at det går hurtigt, kan jeg jo se... :-)