tirsdag, oktober 07, 2008

Livsnyderen opgraderes

De næste 2 dage skal jeg på kursus, sammen med nogle af mine kolleger. Jeg skal lære at være testleder ... det har jeg faktisk fungeret som ½ års tid, men det er sikkert godtnok at lære mere, og høre hvordan andre gør.

En anden ting er, at det er internatkursus, og det er jo som regel hyggeligt! Man får snakket med nogen, man ellers ikke snakker med så tit.

Det skal nok blive godt. Og man bliver forkælet madmæssigt, også på den måde, at man ikke skal lave ret meget selv ... det er luksus :)

2 kommentarer:

Annie Fryd sagde ...

Åhh...berigende at kunne fordybe sig i dage uden at skulle afledes af opvask og den slags petitesser.

Som ansat i psykiatrien nød jeg, når ledelsen flottede sig og lod os deltage i 2-dages konferencer med inspirerende foredragsholdere, diskussiongrupper, god mad og fælles tøseovernatning med rødvin...

Lizelotte sagde ...

Åhja Annie ... det er vild luksus :)