lørdag, juli 18, 2009

Tjeklister og rejsekriller

På spisebordet flyder tjeklister og ting, vi skal have pakket.

Der er rejsevaluta, opvaskemiddel og viskestykker, spil og diverse elektroniske ladere.
Lidt en blandet landhandel!

Vi skal nok blive klar, og for en gangs skyld skal vi ikke op kl. kvalme for at komme på landevejen. Vi kører i morgen ved 8-tiden - og regner med at lande i Calais engang i morgen aften. Vi har værelser på den lokale Ibis, og booking på en færge næste morgen.

Det giver os gooood tid til at komme til Acle i Norfolk inden kl. 16, hvor vi overtager den båd, vi skal sejle rundt i den næste uges tid.


Vi glæder os! Først en uge, hvor vi tøffer rundt i smukke Norfolk, og så 3 overnatninger i London - det giver os to hele dage. Vi har booket en tur i London Eye og billetter til London Dungeon.


Med os har vi som altid en vældig stak biblioteksbøger, og godt humør. Det bliver noget HELT andet end den sædvanlige tur til Frankrig ... men vi KAN nok godt finde på at "go traditional" næste sommer ;-)

Jeg har hentet spil til min iPhone, og fået en billader, så jeg er også underholdt hele køreturen :-)

Mand, jeg glæder mig! Nu er det snart!

PS: Andreas passer på huset - en stor del af tiden sammen med Kristina. Så indbrudstyve kan godt glemme det. En stor, styg ex-garder og en skrap næsten-lærerstuderende! Grrrr!

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Det kalder jeg ferie - hold op med oplevelser der venter forud. Jeg glæder mig til at se billeder.

Jeg selv skal så småt til at igang med at pakke om to uger er det vores tur og husbonden skal jo have sin cykel med.

Jeg håber og ønsker at du får en masse dejlige oplevelser.