torsdag, oktober 01, 2009

En godt brugt dag

Sikke en dejlig dag, jeg har haft!

Johh ... den har været travl. Men jeg har fået tjekket nogle punkter af på min to-do-liste, som var rigtig gode.

Vi havde et rigtig godt møde i projektet idag, hvor vi (ja ... altså dem af os som har forstand på at programmere...) skulle estimere de opgaver, som vi har på planen - og det gik rigtig godt. Så nu har jeg et billede af hvad vi kan nå de næste 2 måneder, og dermed meget mere ro i maven end jeg har haft hidtil.

Nu er det sådan at programmører ikke er jordens største tilhængere af lange planlægningsmøder, så jeg havde forberedt en omgang bestikkelse: chokolademuffins i 2 varianter - nogen med hvid chokoladeglasur og mørk chokoladekrymmel, og nogle med mørk chokoladeglasur og hvid chokoladekrymmel. De blev vel modtaget :-)

Vi havde et andet rigtig godt møde om et andet projekt også, og nu føler jeg, at tingene begynder at ske - og at vi har styr på dem. Yay!

I morgen har jeg så et flere gange udsat telefonmøde med vores brugervenlighedskonsulent, som er inde over en af vores opgaver. Når det lissom er på plads, så er vi altså bare SÅ klar til at kaste os over opgaverne!

Jah ... lige nu har jeg rigtig mange bolde i luften, men jeg kan se dem allesammen, og har en ide om hvornår de falder ned, så jeg skal gribe dem. Så det får jeg ikke ondt i maven af.

Lige nu sidder jeg i sofaen. Her er musestille. Jeg kan kun høre mine taster klapre... Kristian er til rollespil, og vi har fået ordnet et par presserende opgaver i huset, og hyggesnakket lidt. Nu nyder vi stilheden og et godt glas rødvin.

Jeg er glad. Mit liv hænger sammen. Jeg glæder mig til i morgen.

Bare fordi det bliver en ny, god dag.

Ingen kommentarer: