fredag, december 11, 2009

Vuffelivov

Her i huset bor der, ud over Mike og Roberta, ogsaa to glade vovser - Matisse og Jack (Frito Jack er hans fulde navn). De er wirehaired griffons, tror jeg nok ... de er ihvertfald uden tvivl husets boern og muligvis ogsaa dem der bestemmer ;)

Den foerste aften gik de rimeligt meget amok ... de er ikke saerligt vant til fremmede ... men de faldt dog hurtigt ned, og nu er de mine stoerste fans!

I formiddag skulle Roberta lave noget arbejde - en jule-annonce for Da Capo - og jeg satte mig ind i sofaen med min bog.

Det er en 2personers sofa, ikke saerligt stor. Men det lykkedes baade Jack og Matisse at hoppe op ved siden af mig! Jack, som er den rundeste af vovserne, movsede sig ned at ligge og lagde sejrssikkert sit hoved i skoedet paa mig. Matisse gav dog ikke op - han stillede sig hen over Jack, laenet op af ryglaenet, og stak hovedet frem saa det laa paa brystet af mig.

Hvor nemt tror I det saa var at laese?? Men hyggelige er de, meget soede og kaerlige. Om end jeg nogen gange taenker, at der godt kunne vaere lidt at goere for hende briten fra "Det er mig eller hunden" ;)

Ingen kommentarer: