torsdag, juni 10, 2010

Dagen før en dejlig weekend

Det er verdens mest fortærskede kliche, og jeg ved det godt - men dagene flyver altså afsted! Og det gør de på den allerbedste måde.

På jobbet er det kollegerne og det spændende, udfordrende, sjove og nogen gange møgfrustrerende arbejde .... projektet med gutterne (og nu også en enkelt gut-inde), som kører der ud af, alle de gode kontakter i og udenfor huset. Jeg elsker mit job, er vild med de kolleger jeg er landet sammen med, og er faktisk ret godt tilpas med den rolle jeg nu nærmer mig 10 måneder i - jobbet som projektleder.

Hjemmefronten er lige så fuld af travlhed, både de kedelige rutineting, og den hverdag, jeg elsker. Det fungerer, gør det - og hverdagen er som et godt rosinbrød - en dejlig nærende krumme, med lækre søde bidder af lykke ind imellem.

Jeg har slet ikke fået fortalt om det her, men vi havde en fortrinlig tur til Spanien. Vejret rettede sig efter et par dage og blev smukt, solrigt og sommerligt, men det allerbedste var en uge med intenst og dejligt samvær med Andreas. Vores egen personlige dansk-spansk-tolk :-)

Lige nu er han igang med eksamen. Indtil videre går det godt - og den 2. juli skal han til den sidste eksamen. Dagen efter flyver han hjem til Aalborg, hvor Kristina venter... og vi glæder os til han når til os :-)

Vi fik set en masse - Granada, Solkysten (vi tilbragte et par dage i Malaga), og et besøg hos aberne i Gibraltar fik vi også gjort :-) Hjemturen var dejlig ukompliceret, og da vi kom hjem var det blevet sommer i Danmark. For det ER sommer ... selvom det regner lige nu.

Men jeg savner ham mere nu. Det bliver godt at få ham hjem til Danmark - vi håber han finder et godt sommerjob, så han kan tjene lidt til dagen og vejen :-)

Oven i købet kan jeg løbe igen - 5 km uden stop, på omkring 34 minutter. Ikke på nogen måde prangende, men det gør ikke ondt. Det gør mig glad.

Helt overordnet må jeg sige, at barometret står på "Solrigt og stabilt" her hos mig - selvom det regner udenfor. Livet er godt.

Ingen kommentarer: