søndag, januar 09, 2011

Juhuu ... jeg er her endnu :D

Jeg er altså ikke blevet væk - det har bare ikke været bloggen, jeg har haft fokus på.

Min december kom og gik, rigtig hurtigt. Jeg har været til advendtsblomsterbinding, julefrokost og et par julekoncerter med X-tetten (som gik rigtig godt) - holdt juleferie, selvom jeg egentlig havde bestemt mig til at arbejde flere dage end jeg gjorde, og vænnet mig til at køre frem og tilbage til Silkeborg.

Jeg har været træt om aftenen, og har ikke fået trænet helt så meget som i november.

Men nu er der lidt luft igen. Juleferien er slut, en dejlig nytårsaften ligger bag mig, og et friskt, nyt år strækker sig ud foran mig.

Jeg har ikke lavet nogle nytårsforsætter - og jeg har ikke noget egentligt mål for 2011.

Det er blevet tøvejr (jeg håber det er et tidligt forårstegn), og dagen er blevet omkring 20 minutter længere. Jeg glæder mig til forår, for jeg har fundet ud af, at det ikke er min favoritdisciplin at køre 182 km om dagen på skøjtebaneglatte veje.

Måske bliver jeg en flittigere blogger i 2011 - det må vi se næste år ved denne tid. Men jeg er her altså endnu.

Sprællevende og i fornuftig form.

Ingen kommentarer: