fredag, september 07, 2012

Så til søs...!

Ind imellem er vi så heldige på mit arbejde, at vi bliver færdige med et projekt, og får lov til at holde et sjovt og spændende afslutningskalas.

Og i juni måned igangsatte vi en temmelig stor bunke kodeændringer - mange af dem bliver godtnok først taget i brug her om en måneds tid, når Jyske Bank kommer ind i vores systemer, men projektet er faktisk slut, og vi er videre til andre opgaver.

Jeg havde ikke lige nogen gode ideer, så jeg efterlyste forslag - - og der var en af gutterne, der havde en god ide. Han blev straks udskrevet til en lille tomands-komite, og så var vi igang med at planlægge.

Og i går var vi afsted: 10 mand som skulle ud på de vilde vover. Dagens udflugt gik nemlig til Middelfart, hvor vi fordelt på to både skulle sejle matchrace hos Match Racing Denmark.

Fire timer hvor vi først øvede os i i det hele taget at få skuden til at sejle fremad - derefter stod den på konkurrence! Det var bare herresjovt - jeg har aldrig forestillet mig at jeg ville synes det var sjovt at sejle, men det var bare en fest.

I dag kan jeg godt mærke de der timer i halv skovskiderstilling ovre ved forsejlet, mens jeg rykkede i snore sammen med gutterne. Der er dømt ømme muller i arme, skuldre, baglår og baller. 

Men hvis nogen mangler en gast ... så er jeg frisk, vil jeg lige sige :-)

Ingen kommentarer: