onsdag, august 09, 2006

Weekend om onsdagen

SÅ ER DET WEEKEND!

Jeg har taget et par feriedage, så jeg kan hygge sammen med mine unger torsdag og fredag. Vi skal også have set på, om der er noget, der skal købes ind inden mandag.

Bodil har brug for en ny skoletaske - her i 7. kan den jo ikke være lilla med hjerter på ... næææh ... den skal nok være af mærket Eastpak og hænge laaangt nede på nummeren.... Kristian mangler iflg. eget udsagn "INGENTING" ... men jeg må nok hellere lige tjekke tasken.

Jeg kommer så til at undvære fredagsstemningen på kontoret. Her i fredags tog jeg følgende stemningsbillede - det gik ud på at flytte tokroner, så de lå i en cirkel. Der blev virkelig arbejdet koncentreret...
P1010115

Jeg glæder mig til et par fridage, hvor vi kan få noget fra hånden, og hygge os lidt... jeg fornemmer noget med varm kakao og nybagte boller ... nu jeg har set vejrudsigt!

Ingen kommentarer: