tirsdag, januar 30, 2007

De krav, verden stiller

Man behøver faktisk ikke at være stresset på arbejde, for at føle, at verden stiller store krav til én.

"Mor, jeg er så øm i halsen..."
(Gad vide om det er ok, jeg alligevel verfer ham i skole ... det plejer jo at gå over ... men han ku' jo have en halsbetændelse på vej?)

"Mor, min fod gør ondt..."
(Nu håber jeg ikke, at der går betændelse i såret ... mon hun får den skyllet godt nok under bruseren? Mon lidt sæbe i vandet på fodbadet er ok?)

"Mor, hvorfor er der trukket så meget skat på min lønseddel?"
(Gad vide om han glemte at få afleveret det skattekort ... kan han mon selv finde ud af at ringe til SKAT...)

"Mor - det er snart fastelavn ... jeg havde aftalt med Jens at jeg kunne låne hans kostume fra sidste år, men det havde han faktisk lovet sin søster først...."
(Arrgh!! Skal jeg nu til at kreere kostume med mine ringe evner? Har jeg nogen bøger eller blade? Google....)

"Mor?"
(Åhja, hvad nu...)
"Mor - du skal have et stort kys..."

Nåja - - så skidt :-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

:-) Saa kan man klare den lidt igen. De er jo dejlige.

Lizelotte sagde ...

Det er de nemlig, Susan, men pyha, hvor når jeg at bekymre mig mange gange på en dag :-)

Anonym sagde ...

Ja det er det med den bekymringsknap, den er naermest umulig at slaa fra :-)

Lene sagde ...

den knap må vi ha fundet ;-)