fredag, maj 02, 2008

Oops - I did it again!

Jeg skulle egentlig bare ha' chokoladekaffe - og en lille ekstra gåtur igennem byen.

Men inde hos Lyager Vin så jeg en vin, som ville med mig hjem - nemlig en Amarone på tilbud.

150 for en lækker Amarone ... det er jo det rene røverkøb! Og når nu tilbuddet løber hele maj måned, var jeg jo nødt til at sikre mig en prøveflaske ... hvis nu den er rigtig god, kan det jo måske betale sig at sikre sig nogle flere flasker.

Ja, det er jo ikke for sjov. Det er jo ren og skær økonomisk tænkning.

2 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

Det maa jeg sige, det var virkelig et fornuftig strategisk indkoeb. Jeg gaar ogsaa ind for den slags taenkning, men sjovt nok er min mand ikke altid helt med paa den!

Lizelotte sagde ...

Det er godt Tina - vi må holde sammen med fornuften ...

Jeg har efterhånden fået opdraget Bruno så han ikke spørger hvad det koster, og hvis han får det at vide, brokker han sig ikke :-)

I øvrigt fortalte jeg ham at jeg UNDLOD at købe den taske, jeg kikkede på ,,, og at så havde jeg jo fint råd til vinen... logik...