torsdag, maj 01, 2008

Livsnyderen holder miniferie!

Jeg er så heldig, at min fagforening netop i foråret har fået lavet dagen efter Kr. Himmelfartsdag til en feriedag. Det nyder jeg godt af - en miniferie på 4 dage, helt "gratis".

Den korte uge op til ferien har været forrygende travl! Men det gør ikke noget, for nu har jeg fri.

I dag har vejret været dejligt - regn i formiddag, men sidst på formiddagen blev det tørvejr, og hen over eftermiddagen har solen taget helt over.

Jeg har været flittig, og sørget for, at jeg kan slappe HELT af resten af ferien: jeg har gjort rent i huset fra kælder til kvist, og ordnet alt mit vaske- og strygetøj.

Ungerne har været med deres far til deres bedstemors fødselsdag i dag, så der har bare været Bruno og mig. Bruno har ordnet nogle ting i huset, og været ude at cykle. Den sidste maskinfuld tøj hænger ude på snoren, og der dufter rent og dejligt over det hele. En gryde med indiske boller i karry bobler på komfuret. Kristian er til fødselsdag hos en klassekammerat.

Om lidt lukker jeg en flaske rødvin op, den skal nydes i vores nye Spiegelau-glas.

I morgen skal Bodil og jeg ud og tøse-shoppe lidt - hun mangler lidt tøj, og det er længe siden vi har haft en hygge-tur i byen ... det er så nemt nu! Lørdag skal vi til en fødselsdag om eftermiddagen - min niece Dina fylder 18, og skal fejres. Lørdag aften står den på koncert - Bruno og jeg skal høre Led Zeppelin Jam på Det Bruunske Pakhus.

Søndag? Der har vi ingen planer. Og det er helt ok :-)

2 kommentarer:

Lene sagde ...

sikke en dejlig miniferie :-)

Lizelotte sagde ...

Helt igennem livsnyderlig, Lene :-)