tirsdag, april 29, 2008

Eeeek - jeg bliver våd!

I morges var jeg urimeligt tøff og cyklede på arbejde, selvom der var en noget høj luftfugtighed.

Det har styrtet ned i nat, men her til morgen var den blide bløde forårsregn tilbage, og den havde jeg ingen betænkeligheder ved at styre mig selv og det hvide lyn ud i.

Men ... så tjekker jeg lige vejrsituationen ... og det ser ud som om at det skal TISSE ned i eftermiddag - lige der hvor jeg er :-(

Så jeg kunne ha' sparet mig det bad i morges ;-) for alt tyder på, at jeg bliver smaddervåd, når jeg cykler hjem i eftermiddag...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Men tænk på hvor dejligt det varme bad vil være :-)
Du er sej!

Lizelotte sagde ...

Tak søde Therese :-)
Jeg tænker på hvor dejligt det bliver at tøffe rundt i TØRT jogge-tøj og kokkerere aftensmad til familien... :-)

Hanne sagde ...

Hej Lotte,

Vi er i samme båd. Jeg har vist lidt længere end dig, men når først man er våd betyder et par kilometer fra eller til ikke alverden. Jeg hører at vi ses senere i dag? De unge mennesker har aftalt at mødes, så jeg kommer forbi og henter Mikkel engang lige før aftensmad. Gør dig klar til en rundvisning :-)
/Hanne

Lizelotte sagde ...

Et par mere har du nok - jeg har lige knap 5 km.

Regner med at være hjemme lidt efter fem, da jeg har et møde i vinklubben. Så træk den derhenad ... :-)

Lene sagde ...

Bare du ikke krymper ;-) håber du cykler stærkt

Lizelotte sagde ...

Jeg RÆSEDE Lene ... men blev våd alligevel. Hvis jeg skulle krympe ville jeg selv bestemme hvor :-)