onsdag, februar 03, 2010

Snot-sæson

Det er vist sæson for snot. Der er godtnok mange, som er syge for tiden!

Selv er jeg også stadig temmelig snottet. Syntes faktisk jeg var ved at være rask mandag - selvom jeg allerede søndag var lidt øm over panden på den dårlige bihule-måde.

Var faktisk også ret frisk mandag - tog på job og nød at være igang igen. Men tirsdag var det ligesom om jeg var ramt af et læs mursten. Jeg var SÅ træt, og utidig, og hen på eftermiddagen gik jeg hjem og SOV på sofaen. Det var ligesom om min strategi om saltvandsskylning af næsen, brug af næsespray og målrettet blik mod raskhed ikke helt slog til.

Idag dundrede mit hoved allerede ret tidligt på formiddagen. Jeg tog et par panodiler, og ringede til lægen så snart hans telefon ringede. Så nu er jeg på penicillin.

Jeg foretager mig absolut ikke andet end det højst nødvendige - dvs. gå på arbejde, og lave de mest nødvendige ting herhjemme. (og det er ikke ret meget der er nødvendigt - jeg har jo en dejlig mand, og en skøn lille hvid tornado af en datter, for ikke at nævne en sød og hjælpsom teenage-søn). Jeg har allerede aflyst mine spinningtider for denne uge, for der er bare ikke overskud til mere. Og i aften har jeg brændt mine favorit-damer i X-tetten af ... desværre.

MEN nu går det fremad - for det skal det! Jeg har spændende opgaver på arbejdet, som ligger og råber på mit skrivebord, og helt generelt liv der skal leves.

Jeg følte mig lidt raskere i eftermiddag - for da jeg lukkede min laptop op, ringede min Skype - og det var Andreas, der ville snakke, nede fra Madrid. Ham og hans klassekammerat, Stine, er stadig ude og se sig om - lige nu altså i Madrid - men engang i næste uge tager de til Granada og bliver installeret. De skal starte på uni den 15. februar, så de har god tid til at finde på plads inden de skal igang.

Hurra for Skype - og for penicillin!

Ingen kommentarer: