onsdag, marts 22, 2006

Ude af spillet!

Pyha - så gik der lige nogen dage med at være syg.

Det måtte jo ske - ungerne har skiftedes til at være syge, og nu var det så min tur... hovedpine, småfeber, øm hals, forkølelse... i dag er jeg heldigvis fri for hovedpinen, og har forhåbninger om at komme ud og afløse min stakkels kollega Henrik, som hænger på den hotlineuge, jeg burde have taget ...

Bruno er taget til Belgien i går morges - jeg må sige, at jeg er glad for at have en voksen søn med kørekort osv. Han har taget sig meget af Kristian, og klaret nødvendige småærinder.

Kristian har ligget med halsbetændelse, men efter 3 dages penicillin ser han nu ud til at være feberfri.

Jeg fik en opmuntring af de store i dag - en sød kollega ringede, fordi hun havde set i min kalender, at Bruno var i Belgien, og så tænkte hun på, at jeg måske havde brug for nogen til at købe lidt ind for mig eller andet - om jeg var ok.
Det var dejligt med den omsorg. Sådan noget gør mig så glad for at være der, hvor jeg er, med de kolleger, jeg har.

Udenfor ligner det næsten forår - gad vide om det også er blevet lunere? Jeg har ikke været så meget ude de senere dage... :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Øv for al den sygdom. Jeg fatter ikke, hvordan alle rundt omkring falder som fluer.
Godt du er ovenpå igen.
Og HURRA for søde kolleger.