lørdag, februar 17, 2007

Gæstetid

I aften skal vi have gæster - og det er indledningen på en længere periode, hvor vi får besøg stort set hver weekend! Dejligt! Vi har ligget lidt underdrejet på den sociale side, siden december, hvor Bodil lagde sig med kyssesyge.

Menuen kommer til at stå på den græske krydderkylling i en hvidvins/tomatsovs med artiskokhjerter og oliven, og til dessert Liselottes amerikanske æbletærte.

Nu skal vi afsted ud og handle - der skal købes ind, og vi skal en tur på torvet. Jeg elsker lørdagsindkøb sammen med Bruno - det er faktisk helt hyggeligt!

Bagefter skal vi køre en hårdt tiltrængt tur med støvsugeren, og så skal maden over og simre ... det bliver godt.

I aften kommer Anita og Jan - og måske deres datter Trine, det ved jeg ikke helt. Det er længe siden sidst - og jeg glæder mig!

3 kommentarer:

Helle sagde ...

God fornøjelse med det hele. Her skal vi vist bare se at komme ovenpå igen. Måske ha varm mad igen.

Lommen sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt! Var lige ved at blive helt misundelig, men jeg er heldigvis inviteret ud til verdens bedste risotto i aften. *Mums* :-)
God fornøjelse med både gæster og mad, Lizelotte!

Lizelotte sagde ...

Helle, god bedring..

Liselotte - ja, det gør du jo garanteret...

Dejligt, Pernille - risotto er ikke dårligt!!