torsdag, februar 08, 2007

Livsnyderen i himlen

Jeg ved det godt - den anden dag lugtede jeg svovl, og nu er jeg i himlen??

Overskriften dækker dog blot over, at jeg ved en gennembladring af mine billeder kom til at se, at jeg har en forkærlighed for at tage billeder af himlen.

Her er et udvalg.

Himlen, som den så ud en aprildag, hvor Andreas og jeg var cyklet ud i det blå.
bluesky

Aftenlys på himlen den augustaften, hvor vi var på picnic med Linda og Olav.
picnic 6

En anden augustaften, ved Rørbæk sø, hvor Bruno og jeg sad på en bakke og så solen gå ned med en flaske rødvin og hinanden.
himlen over rørbæk 2

I september fortsatte sommeren i det uendelige! Det var dejligt. Vi nød de mange dage under den smukke blå septemberhimmel.
P1010392(1)

En tidlig oktobermorgen, hvor jeg mødte kl. 7, så himlen sådan her ud, lige da jeg gik ud af min bil og hen til indgangen.
morgen

En morgen, lidt senere i oktober, hvor jeg kørte Bruno til Kolding, stoppede denne himmel mig. Den var så smuk oven over det kedelige industrikvarter.
P1010613

På kursus sidst i januar, gik jeg tur ved Kolding Fjord en sen eftermiddag, hvor solen og skyerne legede med lyset.
P1020115

Der er så mange himle. Det her er jo bare et udvalg. Og så er der ham, som er min private bid af himlen.
Antiparos

Ingen kommentarer: