fredag, december 14, 2007

"Den er jo større end mit fjernsyn!"

Sådan sagde datteren, lettere tøsefornærmet, da hun så den nye skærm, jeg har erhvervet til min trofaste (og nu genopståede) stationære.

For som en del af min firmaordning har jeg også undet mig selv ... et stort svin af en 22" fladskærm ...

Den er dælen dytme lækker. Tænk endelig at have en skærm hvor man kan have to browsere åbne og rent faktisk se begge to på en gang ... det er næsten li'som på arbejde, hvor jeg har 2 stk. 17-tommers... nice! Siger jeg bare!

Bodil truer med at stjæle den og bruge den som tv.
Andreas går og aer den og er vældigt forelsket i den.







...gad vide hvad de siger, når de ser det svedige lydanlæg som står diskret omme bag de tomme kasser, som julepynten var i??

6 kommentarer:

MrsCute sagde ...

Hvis jeg var dig, ville jeg lægge en tyk jernkæde rundt om den skærm, for jeg kan da godt forstå, hvis den ikke får lov at stå i fred.
Tillykke med den :-)

Lizelotte sagde ...

Tak mrs cute... jeg tror jeg er nødt til at sætte strømhegn op eller noget... ;-)

tosommerfugle sagde ...

Hvad med et vægbeslag til at forebygge at den bliver til "vores skærm" ;-)

Sådan en 22" bredskærm er jo ikke spor svær at vænne sig til... Men det pynter nu på det med en 19" ved siden af, synes jeg :-)

/Johnnie

Lizelotte sagde ...

Hey Johnnie .... ltns ... nej den bliver man lynhurtigt vant til!

Hanne sagde ...

Hej Livsnyder,
Min spolerede knægt får altså Kims 22" skærm og mit fede lydanlæg som jeg købte sidst vi købte firma-pakker. Vi skal lige have et eksternt tastatur og en mus, så han kan sætte sim bærbare "standsmæssigt" op. Mon ikke der kan spilles et heftigt WoW på sadan et anlæg.... Det kan blive en fed juleferie....
knus og hyggelig jul til dig.
/Hanne

Lizelotte sagde ...

Hanne, nu har I jo også fordelen af TO firmapakker ... sådan noget får vi ikke fra Brunos firma.

Så jeg tillader mig at være selvisk!