fredag, december 07, 2007

Withdrawal symptoms...

...hedder det på engelsk.

Nu har jeg bidt negle i et par timer.
Kørt Bruno til julefrokost.
Skudt tiden ved at ordne en masse vasketøj (og der VAR en masse, for vaskemaskinen stod af sidste weekend og blev først erstattet i går).

Fået hæftet alle enderne på Kristians halstørklæde.

Og så kunne jeg ikke mere.

Nu har jeg brutalt skubbet min stakkels yngstesøn væk fra hans pc, så jeg kunne få mit fix!!!

...suk. Nu har jeg tjekket mail, og læst kommentarer. Nu kan jeg klare mig et par timer igen.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ingen firmaordningslabtop?
Jeg kender det når ældste eller mellemste bruger computeren.....

Anonym sagde ...

Carina, jeg får firmalaptoppen i morgen.....

Anonym sagde ...

uhh der er længe til, det er ikke sådan når man ikke kan få sine lyster tilfredsstillet ;-)

Lizelotte sagde ...

Godt sønnebarn har en yderst velfungerende pc (som han i øvrigt har købt af min pc-ferme kollega...).

Så kan jeg få lidt af min trang styret !

Anonym sagde ...

Vi er nået dertil her i huset, at vi ikke længere behøver at skubbe til hinanden. Vi har det ligesom med fjernsyn - hver sit.

4 bærbare og 2 stationære ...

Anonym sagde ...

Hvor jeg kender trangen til et fix. Når jeg har været væk en tid og kommer hjem, blir pc "overfaldet" - nok mest fordi, jeg ikke bare har kunnet gå til den, det er ikke sikkert, jeg havde skænket den en tanke, hvis jeg havde været hjemme hele tiden. Du er så heldig nu, du kan gå til en anden i huset når egen er ukampdygtig...

Lizelotte sagde ...

Helle, det har vi også normalt. Status er pt. 5 stationære og 2 bærbare (3 fra i morgen).

Men min stationære er jo syg...

Puk, det er vanedannede, det skidt...