lørdag, marts 23, 2013

Livsnyderens heftige uge

Her i mit hjørne af verden har det været en heftig uge.

Mandag bød på nogle triste, men sikkert nødvendige nedskæringer på arbejde. 26 kolleger ud af omkring 665 - ikke stor-fyringer, som nogen af vores konkolleger har været ramt af rundt om i finans-it, men alligevel ... der var folk iblandt jeg rigtig godt kunne lide, og vi er absolut ikke vant til den slags: sidste gang der var fyrerunde på Bankdata var jeg i 20'erne.

Så blev jeg væltet lidt omkuld tirsdag aften af et hovedpineanfald. Det varede mere eller mindre til torsdag formiddag - bvadr.

Og så er der jo min arbejdssituation. Det har taget lidt tid for mig at lande tilbage i Erritsø. Jeg har såmænd haft nok arbejde - men ikke lige den type arbejde som jeg trives bedst med: sammen med et team.
Ikke at opgaven ikke har været spændende og udfordrende - jeg har bare savnet at arbejde med et team, og oven i har det været uklart hvad jeg skulle EFTER denne opgave.

Det blev afklaret i løbet af denne uge - på en god måde. Og efter at det blev 110% officielt igår at jeg fra efter påske starter på et "rigtigt" projekt igen, har jeg kunnet mærke hvor meget uvisheden faktisk har fyldt hos mig.
For hvor er jeg glad, og lettet over at det firma, hvor jeg føler mig rigtig hjemme, kan tilbyde mig opgaver som stemmer overens med det, jeg gerne vil. Hurra!

Så det har været udsving der ville noget - fra tristhed og trykket stemning mandag, til glædesdans og yes-arm sidst på ugen. Pyha.

Nu er det fredag, og jeg har heldigvis valgt at tage ferie i næste uge. Hep-hey!
Der skal hygges igennem, og hviles ud. Træningen har jeg overstået idag, så imorgen står den på længe-sovning, og langstrakt morgenmad med kaffe og morgenaviser.... mmmmmmm!

Lidt forår - så ville livet være tæt på perfekt.

Ingen kommentarer: