lørdag, september 23, 2006

Bål i haven

JEG KEDER MIG!!

Sådan lød det fra Kristian i dag. Alle de kammerater, han ringede til, var optaget med det ene eller det andet, og Bodil havde buret sig inde med sin dvd-afspiller.
Gode råd var dyre, men vejret var så fint - så Kristian og jeg besluttede os for at lave et lille hyggebål i haven.

Det var godt. Der blev bagt bananer og æbler over flammerne, og duften af god brænderøg hænger stadig i vores hår og tøj. Og lur mig, om ikke de bagte bananer fik lokket Bodil ud af hulen - hun endte faktisk med at slå græs og buske ned.
Det ligger vist mere til hende end til mig.

Kristian ved bål 2

havearbejde

Bodil slår græs

Andreas er taget i byen - Meyer og han skal vist på pub og se fodboldkamp, og en tur i byen i aften. Det lyder hyggeligt!

Snart kommer Bruno hjem - han har været afsted med firmaet. Vi glæder os til næste weekend, hvor han har en HEL weekend fri for første gang i en måned :-(

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh hvor I hygger. Skønt :-D

Lizelotte sagde ...

Vi er nogen hyggedyr :o)

Lene sagde ...

Det var da en lækker lørdag, sådan et bålsted ønsker jeg mig.
Ha en ligeså god søndag :-)

Anonym sagde ...

Hej L. Det ser rigtigt hyggeligt ud. Prøv osgå marshmellows næste gang, de smager godt varme :-)

Lizelotte sagde ...

Hej Signe - ja marshmallows er guf - med kiks og mørk chokoladepålæg - næsten som man får dem i U.S.... :-)

Anonym sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt - og ikke mindst aktivt ud!

:-)