lørdag, september 16, 2006

Lørdagshyggen sænker sig...

...om lidt går jeg ned og ser en film - og hvis jeg ikke kan finde en, nupper jeg et par X-files-afsnit.

Hører lige nu "One flight down" med Norah Jones og glæder mig som besat til i morgen, hvor jeg skal hente Bruno i Billund Lufthavn. Jeg har lovet ham jordens største knus.

Og jeg er klar til, at han kommer:
Jordbær

Der blev lidt smeltet chokolade til overs, som jeg var nødt til at udnytte. Jeg drak den, mens jeg klippede opskrifter ud af min mors gamle numre af SØNDAG.
Chokolade

Nu vil jeg gå ned og smide mine jeans og ta' en oversized tshirt og frottesokker på - og så vil jeg sætte mig i sofaen med the og en snack...
The

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Kan du nu ha en rigtig god søndag ;)

Lizelotte sagde ...

@Liselotte - jo, tak, det med den gode søndag kan vist ikke gå galt. Sidste søndag var nu også en god dag :-)

@maria, når man har en stor familie er det dejligt en gang imellem at hygge alene med sig selv :-)

@Lene - tak i lige måde!!