torsdag, september 14, 2006

Lizelotte - næste stop Eileen Ford

Den journalist, som Liselotte for nylig afviste at lade sig interviewe af, nåede for et par dage siden frem til mig. Og jeg har ikke været i avisen for nylig, så jeg ku' godt afse en times tid til at snakke med damen i telefon.

Det var da også meget fint - jeg undrer mig måske lidt over, at hun ikke har læst lidt tilbage på min blog, for meget af det, hun spurgte om, kunne rent faktisk findes der. Men det er måske ikke sådan, man researcher...

Flink og rar var hun da, og hun har lovet mig at jeg må læse interviewet igennem, så jeg kan rette eventuelle "ænder".

Og hvor kommer så Eileen Ford ind i billedet? Jo - i morgen kommer en fotograf forbi, som skal forsøge at tage nogen pæne billeder af mig. Mon han også kan bortretouchere de der 10 kg, som jeg forventer at have kastet af mig, inden bladet udkommer i januar...?

4 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Tak Liselotte - 10 kg er nok også lidt ambitiøst, men jeg har en 5-7 stykker som har sneget sig på det sidste års tid ... de må godt gå væk... :o)

Anonym sagde ...

WOW - du bliver jo berømt, Lizelotte.

Anonym sagde ...

10 KG !! Hvor f.... sidder de henne ?
De 5-6 kg kan man altid skjule overfor andre, men ikke sig selv (kender det godt).

Lizelotte sagde ...

Helle - yes, jeg regner også med at en stor model/skuespilskarriere venter mig... ;-)

Yrsa - som sagt er 10 kg nok også lige skudt lidt højt ... men jeg er NÆSTEN altid LIDT utilfreds med min vægt, og lige nu er jeg MEGET - heldigvis går det den rigtige vej :-) Det er også LIDT svært at ta' sig sammen til at smide de der 5-6 når man nu har et godt selvværd og dybest set synes at man er en halvgo' sild alligevel ;-)