tirsdag, september 12, 2006

Godt selskab, god vin og dejlig mad

Kan man så bede om mere?

På torsdag skal jeg til vinsmagning med tilhørende god mad.
Selskabet bringer jeg selv med - jeg har nemlig inviteret Carsten til at være med, og han har fået arrangeret, at han kan deltage. Jeg har dog også tjekket deltagerlisten, som tæller en masse gode kolleger - det kan vist ikke gå helt galt.

Jeg glæder mig til arrangementet, som består af australske vine, præsenteret af producenten selv, og en menu, som ser rigtig lækker ud... herefter vandres den værste brandert af ved at spadsere fra Bytorvet til matriklen her.

Jeg glæder mig til på torsdag - både til arrangementet og til at få snakket godt med Carsten - vi får det sjovt.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har aldrig prøvet at være til vinsmagning, men gad godt prøve det. Elsker vin :-D

Og nu er der forresten snart kun 4 dage til Bruno kommer hjem er der ikke? Bliver skønt! Ellers så kan jeg sagtens komme med flere "lumre" indlæg hvis det er :-) hihi

Anonym sagde ...

Vinsmagning er fint. Man skal bare lære IKKE at drikke hele glas. Og man skal lære, at det IKKE er spild at hælde rester ud i den store spand (sådan en havde vi til min eneste vinsmagning). Det tog sin tid, inden jeg lærte det, og så var den efterfølgende fredag altså liiidt svær at komme igennem på arbejdet.
Men vi blev meget kloge på vin den torsdag aften.
Glæder mig til at høre mere om australske vine efter på torsdag ;-)

Lizelotte sagde ...

@therese ... jeg bliver snart nødt til at sygemelde mig fordi jeg ikke kan koncentrere mig .. ;-) og jeg glæder mig RIGTIG meget til at få ham hjem!!
I øvrigt kan vinsmagninger anbefales - vi har en vinklub på arbejde, og jeg er blevet introduceret til rigtig mange spændende vine ad den vej.

@conny - vi spytter godtnok ikke ud - men jeg har også lært tricket med ikke at drikke store glas, og ikke at drikke noget, jeg ikke kan lide alligevel ... bedre at bruge kapaciteten på det, man kan lide :-)
Lidt tungt hoved dagen efter er svært helt at undgå... ;-)