fredag, september 08, 2006

THE TRUTH IS OUT THERE

Jeg er gået i X-files mode.

Har lånt hele første sæson af min kollega Thomas - "vil du ikke også lige låne 2. sæson?". MEN jeg ved at så går jeg i firkant-øjne-mode - eller også tager jeg så laaaaaang tid om at se begge cd'er at jeg får dårlig samvittighed over at beholde dem for længe...

Egentlig ulogisk at en skeptiker som jeg er vild med X-files - men det er jeg. Ligesom jeg ælsker Star Trek, Starwars, Isaac Asimovs sci-fi romaner, Stephen King, Arthur C. Clarke og mange mange flere nørdede serier/forfattere.

Andreas og jeg nuppede lige 2 afsnit over aftensmaden.

Nu er jeg klar til 3. afsnit.

THE TRUTH IS OUT THERE - god nat og sov godt ;-)

4 kommentarer:

Jegmig sagde ...

Hov. Hvor er Dean Koontz henne på din liste? :o)

Anonym sagde ...

X-files er en kanon serie - også selv om man er skeptiker ;)

Synes også godt, at du kunne tilføje Hr. Koontz til din liste *Gg* Er selv en stor Koontz-fan ;)

Lizelotte sagde ...

@H.M. Ulla - Koontz er ok - men hans historier og personer er ikke HELT så helstøbte som Kings ... han burde dog også have været nævnt... li'som Anne Rice og mange andre :-)

@darkmus - JA og Mulder ER jo lidt nuttet, på sin egen nørdede måde...

Jegmig sagde ...

Sjovt, jeg synes det er Kings personer der ikke er helstøbte. Og så kommer de for nemt om ved det til sidst. Men sådan er der jo så meget. ;o)