mandag, januar 24, 2011

Livsnyderens arbejdsfryd

Efter en temmelig mat december, kan jeg uden skam melde, at min arbejdsglæde er tilbage ... også i den grad!

Og den her uge er bare startet ... godt!

Vi har travlt i teamet. Søndag den 6. februar sætter vi en hel masse brugervenlighedsforbedringer igang - så hvis du er kunde i Sydbank, Ringkjøbing Landbobank, Nørresundby Bank, Nordjyske Bank eller en af vores andre banker, og du ind imellem bevæger dig ind i investeringsfunktionerne, så vil du kunne glæde dig over at det hele bliver meget mere lækkert, pænt og let at bruge.

Men der er stadig et par uger til, og det har virkelig stået på brændende pæle, eller hvad man siger... der har været ting der drillede, var uafklarede og ikke ville som vi ville. Så helt indtil slutningen af sidste uge frygtede jeg, at vi blev nødt til at udskyde.

MEN takket være nogle dygtige og dedikerede kolleger, ser det hele nu meget bedre ud. Vi har godtnok også knoklet.

Lige fra programmører (som har kodet og undersøgt og knoklet) hen over vores tester (som har testet og gentestet adskillige gange) og vores mand i Sydbank (som har hjulpet med test og båret over med os) og til mig (som har forsøgt at holde overblik og hovedet køligt og samtidig lave mine andre opgaver). Og lige nu ser det bare ud til at lykkes.

Når vi kan sætte det igang om et par uger, og det forhåbentlig bare kører, så bliver det en stor tilfredsstillelse! Så er der andre opgaver der skal løses, og en lille smule opfølgning på det, vi har lavet, men på en eller anden måde er en forløsning at afslutte noget, som man har arbejdet på længe. For den her proces startede allerede sidste forår for mig - og sidst på sommeren for de øvrige projektdeltageres vedkommende.

Hvad vi skal lave bagefter, vides ikke helt endnu. Men det bliver garanteret noget, der på en eller måde er relateret til konverteringen af vores store, nye bank - Jyske Bank. Helt sikkert er det, at der er masser af opgaver til os, og at vi nok skal blive udfordret.

Jeg glæder mig :-)

PS: Jeg ved det godt ... jeg er lalleglad. Men det er jeg lige nu. Er det ikke okay??


Ingen kommentarer: