tirsdag, juni 15, 2010

Latina-lækker livsnyder

Jeg er lidt vild med en lækker rødhåret donna, der hedder Tine.

Det er efterhånden 8-9 år siden jeg mødte hende første gang. Dengang instruerede hun et hold, der hed Mave-Baller-Lår (MBL), hvor jeg mødte totalt u-fit op. Jeg fandt ud af at det var utroligt at være lav-energi og uglad på Tines hold. For hun er fuld af det reneste, naturligste PEP!

I mellemtiden har jeg været til Bodypump med Tine, til spinning med Tine ... og nu går jeg til Zumba hos Tine. Hun har fået et par børn - og det har kostet et par kg. Og hun har aldrig været den skindmagre type.

Men hvor er det dejligt at kikke op på Tine og se en dejlig dame, som vejer noget mere end 50 kg og er lidt mere end 18 - stå og svinge med hofterne og bare være latina-lækker. Selvom hun tydeligvis er 100 gange bedre til de der fede moves end jeg nogensinde bliver, er hendes accept af sig selv, og hendes glade og positive tilstedeværelse med til at gøre, at selv en motorik-udfordret bevægelseshæmmet som mig glemmer mig selv et øjeblik, og forvandles til Shakira. Lige indtil jeg kommer til at kikke mig i spejlet :D

Tine er indiskutabelt lækker. Og jeg er enormt glad for, at hun deler ud af sin glæde og energi hver tirsdag ude i centret.

Ingen kommentarer: