onsdag, juni 23, 2010

Skt. Hans-nydning

"Der skulle blive godt vejr på onsdag," sagde min gemal til mig for nogle dage siden.
Ret hurtigt kom vi til at snakke om, at vi da så næsten skulle hen og se noget Skt. Hans-bål, for der var jo ikke andet vi lige skulle i aften.

Igår sendte jeg så en sms til Alice - som udgør den kvindelige halvdel af vores nærmest-boende vennepar - og spurgte hvad DE skulle til Skt. Hans?

Det udviklede sig hen over nogen sms'er, og i aften mødtes vi så i Madsby Parken til byens store bålarrangement. Alice havde picnicmad og brød med, og vi havde drikkevarer med - øl, vand og en lækker sødlig mousserende vin. Efter maden hev vi kaffe og muffins frem - jeg havde lige sørget for at bage rigeligt igår, da jeg bagte hindbærmuffins til projektevalueringen på jobbet idag.
Så der blev hygget igennem med mad og hyggelig samtale, ved et bord i parken, omgivet af mennesker og til lyden af levende musik. Senere var der båltale, og ude midt i søen blev der sat ild til et stort bål.
Vejret var fint, og vi nød den lyse aften. Vi blev dog ikke til fyrværkeriet - det er først 22.30, og vi skal jo også op på arbejde i morgen :-)
Sikke en dejlig Skt. Hans aften!


Ingen kommentarer: