onsdag, september 08, 2010

Jeg er her endnu :-)

Jeg ved det godt - jeg har været en slem blogger.

Men jeg er hverken død, nødlidende eller på nogen måde forsvundet - mine ord har bare ikke lige nået bloggen.

September er og har været travl - både på job og i fritiden. Sidste weekend forsvandt som dug for solen, da vi havde hyggelige gæster fredag og var til 100 års fødselsdag fra lørdag til søndag i Storvorde. Det var søster og hendes mand, der deltes om det runde tal, og det var en god fest, omend vi kom sent hjem søndag. Der var nemlig et par ting der lige skulle køres ind til Andreas og Kristina, og et komfur der lige skulle sluttes til.

Weekenden før var vi på camping i Århus, og en tur inde og se på det der festuge. Hyggeligt og sjovt - og i godt selskab med et hold rigtig dejlige venner.

I næste weekend ... ja, der venter sol og varme. Vi flyver en tur til Sardinien, og lader vores unge mennesker passe på huset. Bare en forlænget weekend, men jeg glæder mig - det er længe siden vi har haft chancen for at stikke af og være nyforelskede...

Jeg glæder mig!

Har ellers hængt lidt i bremsen i denne uge ... måske var det kroppen der var lidt træt fordi der har været noget blærebetændelse inde over, men i morges vågnede jeg og var på toppen! Og dagen har også bare været god. Et hammergodt arbejdsmøde i det projekt, jeg og teamet er ved at starte op, og i aften en superhyggelig X-tet-aften.

Nu sidder jeg i sofaen med benene under et lunt tæppe og undrer mig over hvor sommeren blev af. Godt jeg skal en tur ned og besøge den på fredag :-)

Ingen kommentarer: