søndag, august 15, 2010

Om anmelderes forskellighed

I morges tænkte jeg på, om det mon var den samme koncert, som jeg og den lunkne anmelder fra Fyens Stiftstidende havde været til. Men ok, hvad skal man forvente af en amatøravis, som ikke respekterer mit ejerskab af mine blogtekster - ja, præcis - at de sender en inkompetent anmelder, ikke?

Fyren fra Jyllandsposten har tydeligvis været til samme koncert som mig. Der kan man se :-)

Genlæsningen af min blogtekst-sag fra for 2 år siden var lige ved at få mig op at ringe igen. Mage til dumhed og arrogance fra en lille journalist-snotklat på en ynkelig provinsavis skal man da lede længe efter.


5 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

LOL - den sad!

Kontorchefen sagde ...

Hej ved ikke om du kan huske mig. Kontorchefen. Tænker jeg vil blogge igen. Kan se du stadig holder ved. Kikker lige lidt rundt ved dig

Lizelotte sagde ...

Heyy KC, selvfølgelig kan jeg huske dig ... glæder mig til at kikke ind på kontoret :-)

Kontorchefen sagde ...

Egentlig burde man vel ikke anmelde musik. Hvis man bliver ramt af Lars Lilholdt så er Lars Lilholdt vidunderlig. Rammes man af moderne jazz er det smukt. Andre rammes ikke. Der er absolut ingen facitliste. Det er jo så fedt. Man skal ikke nedgøre musik. Man rammes bare ikke lige personligt at en given kunstner. Men andre GØR. Og så er musikken pludselig god. Sådan må det være med kunst. Litteratur film osv

Lizelotte sagde ...

KC, jeg synes der er dejlig dynamik i forskellige vinkler på ting. At man ikke er enige, opfatter ting forskelligt.

Hvis man ikke må kritisere musik, så bliver det jo ligesom religion ... noget man ikke må kritisere, fordi man skal respektere folks finere og sårbare følelser. Det synes jeg da ville være meget ærgrerligt.