torsdag, december 03, 2009

Countdown: 3 dage

Jeg tror næsten jeg har styr på det.

Alt det på jobbet -- det er på plads. Takket være en flok kolleger som har ydet rigtig godt for at vi kunne nå i mål med de opgaver, vi har gang i. Der var dem i teamet, og så var der vores grænseflade. Der var Kirsten, som trods det at hun har arbejdet en masse weekender på det sidste, altid liiiige kunne klemme en rettelse ind i det, hun leverede. Det har været fedt - og jeg er SÅ glad for at jeg kan gå på ferie med alle punkter på mine lister hakket af.

Min afdelingsleder har formanet mig om IKKE at tage min keyfob med til USA ... men måske kommer jeg til at tabe den ned i tasken. Det ville være fedt LIIIGE at logge på se hvordan det er gået med det hele... men jeg forsøger at lade være. Det gør jeg virkelig.

Idag har jeg hentet valuta i banken. Til 4.82 kr. pr. USD .... deeeejlig kurs! Da jeg stod med valuta-folderen i hånden, blev det bare RIGTIG virkeligt, at jeg rent faktisk tager afsted på søndag - at jeg igen har kurs mod det amerikanske kontinent - for første gang siden 1988, da Andreas, hans far og jeg besøgte Crystal Lake ved Chicago, hvor Andreas' amerikanske familie bor.

Over for at besøge den veninde, som jeg ikke har set i 9 år.

Det er bare SÅ spændende!!! Jeg glæder mig fuldstændig hæmningsløst - og jeg er en lille smule nervøs for rejsen.

3 dage. Så er jeg på vej.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Hvor bliver det bare godt Liselotte, rigtig god fornøjelse :-)

Lizelotte sagde ...

Tak Lene ... det bliver stort :-)

Tina - omme i London sagde ...

Have en rigtig god tur, det bliver bare saa spaendende!