tirsdag, april 03, 2007

Flittige som myrer...

...det er Bruno og jeg i disse dage.

Vi bor i et stort hus. 181 m2, fordelt på to plan, med en stor have til.
Det var rigtig godt da vi flyttede sammen, hvor vi havde 4 unger, som endnu ikke var fyldt 18, som vi skulle have værelser til.

Nu er det for stort. Andreas er nu taget afsted til Høvelte, for at passe på dronningen, og når han kommer tilbage, bliver det på visit - for 1. februar 08 tager Kristina og han afsted på et højskoleophold i mellemamerika, hvor de vil forbedre deres spanskkundskaber og opleve en masse. De skal være afsted i 3 måneder, og jeg kan ikke forestille mig, at de vil hjem og bo igen, når de kommer tilbage.

Planen er at læse spansk på universitetet. Så ham får vi ikke hjem igen, tror jeg. Ikke permanent.

Så vi vil godt have noget mindre, og noget mere centralt. Vi vil godt ind til Fredericia by. Og ikke mindst vil vi gerne bo i et hus, som vi har valgt sammen. Et, som ikke er en del af vores historie før vi var "os".

I fredags kom vores hus på boligsiden, og i morgen kommer de første interesserede ud for at se huset. Så det må godt se ordentligt ud ... og det gør det nu.

Til gengæld har jeg rynkede fingre.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej, hvor bliver det spændende. Har I allerede nu noget nyt i kikkerten?

Lizelotte sagde ...

Vi kikker da ... men ikke sådan RIGTIG intensivt, før vi har solgt huset her.

Anonym sagde ...

Med den beliggenhed, så føler jeg mig overbevist om det ryger ret hurtigt.
Held og lykke med det.

Anonym sagde ...

Fornuftigt - man skulle nødig komme til at stå med 2 huse.

Lizelotte sagde ...

Nej, så skal vi bare til at gå med Jyllands Posten... ;-)

Anonym sagde ...

Uh, jeg kan godt huske tiden med åbent hus. ALTID skulle huset skinne. Med to små børn i huset var det lidt hårdt, syntes jeg. Men nu efter 14 år er jeg glad for vores hus - og vi er jo også ved at se fremad. Nr. 1 ER flyttet (og er i sydamerika p.t.) og nr. 2 har vel 3 år tilbage herhjemme. Og så er 185 kvm + kælder noget stort.
I skulle jo nok kunne få huset solgt hurtigt. Det er flot og velholdt, og erritsø er da helt bestemt ikke det værste sted at bo.
Pøj pøj!

Lene sagde ...

også pøj pøj herfra.
Jeg gruer for, når vi skal flytte, jeg kan slet ikke overskue at få ryddet op og smidt ud.