søndag, april 15, 2007

Kan man kalde det børnep*rn*??

Her i weekenden har Andreas - hjemme på weekend fra Høvelte for at fejre sin mor - besluttet, at håret skulle plysses - sådan HELT kort.

Det havde to praktiske funktioner.

1) Rigtig kort hår er praktisk der ovre i livgarden, når man nu ikke lige har tid til at gå og sætte hår.

2) Slippe af med mærkelig hårfarve (brunt hår med 5 mm blonde rødder...)

Kristina klarede klipningen ude på terrassen, og bagefter så han meget sej ud. Han er vist en af de få, som kan klare sådan en klipning uden at ligne en fodboldbølle.

Moderen fik lov til både at tage billeder OG at vise dem på bloggen... men er det børnep*rn*, når jeg viser billeder af min søde pode i bar overkrop??

P1020446

"Se lige RIGTIG sej ud," sagde jeg, og så fik jeg denne her posering.... hahaha... når jeg nu ved, han er blød som en vingummibamse....

P1020447

Grrrrr.....

Ingen kommentarer: